کاشت ناخن تهران در سایت nakhonkar.ir

معرفی و لیست بهترین مرکز کاشت ناخن تهران -کاشت ناخن در تهرانپارس و شرق تهران -مراکز کاشت ناخن تهران--کاشت ناخن شرق تهران-کاشت ناخن شمال تهران -کاشت ناخن غرب تهران -ناخن کار عالی و حرفه ای در تهران-معرفی بهترین مراکز کاشت ناخن -سالن کاشت ناخن - متخصص کاشت ناخن در تهران -کاشت ناخن تهران پارس ادامه »

کاشت ناخن کرج-nakhonkar.ir

بهترین مرکز کاشت ناخن کرج -مراکز کاشت ناخن کرج-بهترین مراکز کاشت ناخن کرج--کاشت ناخن کرج -ناخن کار عالی - ناخن کار حرفه ای در کرج - معرفی بهترین مراکز کاشت ناخن کرج -سالن کاشت ناخن در کرج - متخصص کاشت ناخن در کرج nakhonkar.ir ادامه »

آموزشگاه های کاشت ناخن در تهران و کرج

لیست بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در شرق و غرب تهران ,آموزش کاشت ناخن در تهران و کرج ادامه »

 

کاشت و ترمیم ناخن در غرب تهران

کاشت ناخن تخفیف خورده
این پست چقدر مفید بود؟؟

بهترین مرکز تخصصی کاشت و ترمیم ناخن در غرب تهران ( مترو صادقیه )

کاشت ناخن ، حرفه ای هنری میباشد که بدون گذراندن آموزش های لازم و نداشتن سابقه نمیتوان یک کاشت ناخن موفقی داشت. (کاشت ناخن غرب تهران) کاشت ناخن اگر توسط ناخن کار با سابقه انجام شود مشکلاتی اعم از هوا گرفتن و بلند شدن کاشت ناخن ، شکستگی کاشت و قارچی شدن کاشت را نخواهید داشت. مواد استفاده در کاشت ناخن باید مواد با کیفیت باشد تا در عین استحکام بخشی به ناخن از بروز قارچ ناخن جلوگیری کند . ناخن کار حرفه ای باید کمترین سوهان کشی روی صدف ناخن داشته باشد تا صدف ناخن خیلی نازک نشود .

 

ترمیم کاشت ناخن غرب تهران

ترمیم کاشت ناخن که اکثرا بعد از حدود 25 روز انجام میشود به خاطر این است که ، ناخن های دست از انتهای صدف ناخن همیشه رشد میکند و شروع به بلند شدن میکنند. وقتی با گذشت زمان صدف ناخن بلند میشود قسمت رشد کرده صدف ناخن سفید و حالت ناخن طبیعی خود را دارد و باید آن قسمت مواد گذاری شود و نوک ناخن و اطراف ناخن سوهان کشی و دیزاین ناخن کاملتر شود به این کار ترمیم کاشت ناخن میگویند.

 

 

چگونه قیمت کاشت ناخن تعیین میشود؟

قیمت کاشت ناخن در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد .

محل انجام کاشت ناخن

منطقه انجام کاشت ناخن در کجای تهران میباشد. بالطبع قیمت کاشت ناخن در شمال تهران با قیمت کاشت ناخن در جنوب تهران و شرق تهران متفاوت میباشد .

 

مواد کاشت ناخن:

یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت کاشت ناخن ، مواد کاشت ناخن میباشد . قیمت مواد کاشت ناخن با کیفیت با برند معتبر مواد کاشت ناخن میتواند قیمت بالاتری نسبت به برند های متفرقه داشته باشد . طبعا مواد کاشت ناخن خوب قیمت بالاتری دارند.

 

مکان انجام کاشت ناخن

مکان انجام کاشت ناخن هم در تعیین قیمت خدمات ناخن مهم میباشد . هر چه قدر محلی که کاشت ناخن انجام میدهید لاکچری تر ، شیک تر و معتبرتر باشد طبعا قیمت خدمات زیبایی بالاتری دارد .

 

سابقه ناخن کار

سابقه ناخن کار یکی از عوامل مهم در بالا بودن خدمات کاشت ناخن میباشد . ناخن کار حرفه ای و با سابقه کاشتی را با دیزاین حرفه ای و بدون هوا گرفتن یا بلند شدن کاشت انجام میدهد . اگر ناخن کار حرفه ای باشد کمترین سوهان کشی را روی ناخن های مشتری انجام میدهد .

 

 

تفاوت کاور ناخن با لمینت ناخن

تفاوت و شباهت کاور و لمینت ناخن چیه؟

کاور ناخن با پودر کاشت انجام میشود و نیاز به سوهان کشی دارد اما لمینت با ژل مخصوص لمینت انجام میشود و نیاز به سوهان کشی ندارد فقط وقتی به بلندی ناخن اضافه میکنیم یه سوهان کشی جزیی اجام میدهیم.

 

شباهت لمینت ناخن و کاور ناخن:

هر دو نوع کاشت روی ناخن طبیعی بدون تیپ و بدون ضخامت زیاد انجام میشوند.

 

تفاوت ژلیش ناخن با لمینت در چیست؟
لمینت ناخن ترمیم ماهانه میخواد اما ژلیش تمدید ماهانه میخواد ، پس چون ترمیم کاشت لمینت سوهان کشی و ریموو احتیاج ندارد ، زمان خیلی کمتری میبرد.

 

کاشت ناخن مناسب کارمندان :

کاشت لمینت به دلیل ماندگاری بیشتر ، و نشکستن لبه های لمینت و رفع عیوب ناخن بهترین گزینه برای کارمندان میباشد .

لمینت ناخن طبیعی ، کاشت ناخن پونک ، انواع کاشت ناخن

کاشت ناخن لمینت در غرب تهران

 

ترمیم کاشت ناخن چگونه است؟

یکی دیگر از اصطلاحات کاشت ناخن ، ترمیم کاشت ناخن پودری است. با رشد ناخن های خانم ها ، فاصله‌ای بین ناخن های کاشته‌شده و ریشه ناخن های طبیعی می‌افتد و ظاهر دست را به خاطر ناخن کاشت نا زیبا می‌کند. در این حالت باید برای ترمیم ناخن اقدام کرد. در فرایند ترمیم کاشت ناخن  ابتدا باید توسط استون قوی ناخن های اکریلیک از روی دست برداشته شوند یا به‌ اصطلاح ریمو شوند. سپس فرایند کاشت ناخن دوباره انجام شود. برای این کار باید از یک ناخن کار حرفه‌ایی را برای این کار استفاده شود..

 

فرنچ در کاشت ناخن یعنی چه؟

فرنچ ناخن ریشه فرانسوی دارد و می توان از این دیزاین ناخن یا طراحی روی ناخن را جزء زیباترین و محبوب ترین طرح های ناخن دنیا اسم برد . این مدل های طراحی ناخن با اینکه ساده است ولی زیبایی و جذابیت خاصی دارد و باعث می شود شما ناخن هایی خوش فرم و خاص و زیبایی داشته باشید.

 

فرنچ کاشت ناخن غرب تهران

طراحی ناخن در غرب تهران

اگر تمایل دارید ناخن هایی زیبا و مرتب داشته باشید بهتر است از مدلهای فرنچ ناخن برای طراحی ناخن های کوتاه و بلند خود استفاده نمایید که این سبک از مانیکور ناخن در بین خانم ها از محبوبیت زیادی برخوردار است.

 

فرنچ ناخن در خانه

فرقی نمیکند ناخن های طبیعی شما کوتاه باشد یا بلند، گرد باشد یا نوک تیز . فرنچ ناخن برای انواع مدل های ناخن مناسب است اگر دوست داشته باشید میتوانید خودتان در خانه ناخن هایتان را فرنچ کنید.

برای اینکار باید ابتدا یک لاک صورتی بسیار کمرنگ یا لاک کرمی یا حتی برق ناخن بزنید سپس نوک ناخن ها را به شکل هلالی یا مربعی لاک سفید بزنید در آخرین مرحله نیز باید روی آن ها تاپ کت بزنید.

 

 

کاشت ناخن اسپرت زنانه و دخترانه

اکثر خانم برای تنوع هم که  شده ، بعضی مواقع دوست دارند ناخن هایشان ظاهر و تیپی اسپرت داشته باشد برای این کار بهتر است ناخن هایتان را نیز به کمک مدل های اسپرت دیزاین کنید.

برای دیزاین ناخن اسپرت می توانید از انواع رنگ های تیره و روشن انواع لاک ناخن استفاده نمایید همچنین می توانید روی سطح ناخن هایتان اشکال فانتزی و اسپرتی نظیر توپ فوتبال و اعداد و اشکال هندسی و … را دیزاین نمایید.

دیزاین کاشت ناخن اسپرت در تهران

دیزاین ناخن در تهران ، کاشت ناخن اسپرت در تهران

برای طراحی ناخن ها به صورت اسپرت همچنین می توانید رنگ های تیره و روشن لاک را روی سطح ناخن ها با یکدیگر ترکیب نمایید و از این طریق جذابیت طرح لاک ناخن هایتان را افزایش دهید.
دیزاین اسپرت برای ناخن های طبیعی کوتاه و بلند انتخابی ایده آل است و این مدل طرح ناخن برای خانم ها و دختران جوان انتخابی مناسب محسوب می شود. در صورتی که ناخن های مناسبی ندارید در صورت کاشت ناخن میتوانید دیزاین اسپرت را برای ناخن هایتان سفارش دهید.

 

 

خدمات کاشت ناخن غرب تهران

✅ کاشت و ترمیم ناخن با بهترین مواد آمریکایی

✅ بدون کوچکترین آسیب رسانی به صدف ناخن

✅ بدون هواگرفتگی و ایجاد قارچ

✅ مانیکور و پدیکور ناخن

✅ طراحی ناخن با دیزاین های جدید 2019 و 2020

✅ انواع کاشت پودری – ژل – میکس- قالبی

✅ بهترین کیفیت را با نازلترین قیمت در سالن ما تجربه خواهید کرد .

✅ دسترسی آسان از تمام نقاط تهران و کرج

✅  جنب مترو  صادقیه

این اگهی منقضی میباشد

مشخصات مرکز کاشت ناخن آنی

مدیریت : سرکار خانم

تلفن های تماس : ثابت : ۰۲۱- تلفن همراه :

آدرس : تهران –  متروی صادقیه   – سالن زیبایی و آموزش

کاشت ناخن در پونککاشت ناخن در صادقیهقیمت کاشت ناخن پاقیمت یادگیری کاشت ناخنقیمت خدمات کاشت ناخن

کاشت ناخن صادقیه

کاشت ناخن صادقیه

تخفیفان کاشت ناخن

تخفیفان کاشت ناخن

تخفیف کاشت ناخن غرب تهران

تخفیف کاشت ناخن غرب تهران

مرکز تخصصی کاشت ناخن در غرب تهران

مرکز تخصصی کاشت ناخن در غرب تهران

ناخن کار خوب غرب تهران

ناخن کار خوب غرب تهران

 

آنی – عباسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.