کاشت ناخن تهران در سایت nakhonkar.ir

معرفی و لیست بهترین مرکز کاشت ناخن تهران -کاشت ناخن در تهرانپارس و شرق تهران -مراکز کاشت ناخن تهران--کاشت ناخن شرق تهران-کاشت ناخن شمال تهران -کاشت ناخن غرب تهران -ناخن کار عالی و حرفه ای در تهران-معرفی بهترین مراکز کاشت ناخن -سالن کاشت ناخن - متخصص کاشت ناخن در تهران -کاشت ناخن تهران پارس ادامه »

کاشت ناخن کرج-nakhonkar.ir

بهترین مرکز کاشت ناخن کرج -مراکز کاشت ناخن کرج-بهترین مراکز کاشت ناخن کرج--کاشت ناخن کرج -ناخن کار عالی - ناخن کار حرفه ای در کرج - معرفی بهترین مراکز کاشت ناخن کرج -سالن کاشت ناخن در کرج - متخصص کاشت ناخن در کرج nakhonkar.ir ادامه »

آموزشگاه های کاشت ناخن در تهران و کرج

لیست بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در شرق و غرب تهران ,آموزش کاشت ناخن در تهران و کرج ادامه »

 

آموزش کاشت ناخن با ژل در 4 مرحله

آموزش کاشت ناخن با ژل در 4 مرحله
این پست چقدر مفید بود؟؟

انواع ژل

در بازار انواع مختلفی از ژل ها با ویژگی های مختلفی به فروش می رسند. به عنوان مثال، ژل های لمینیت، پلی ژل ها(poly-gel) و ژل های بیلدر (در دو نوع هارد ژل و سافت ژل) از جمله این انواع هستند. همانند پودرهای کاشت ناخن، ژل ها نیز دارای رنگ های مختلفی هستند که می توان به رنگ های نود، هلویی، صورتی، کلیر و سفید گچی اشاره کرد. در واقع، تنوع رنگی ژل ها به حدی زیاد است که در بازار می توان ژل های با رنگ های مختلفی نیز یافت.

 

انواع مختلف ژل

ژل ها به عنوان یکی از ابزارهای مهم در زیبایی و آرایش، در زمینه های مختلفی استفاده می شوند. در بازار موجود بسیاری از انواع ژل با ویژگی های مختلفی به فروش می رسند. از جمله این ژل ها می توان به ژل لمینیت، پلی ژل ها، ژل های بیلدر (در دو نوع هارد ژل و سافت ژل) و ژل های ناخن اشاره کرد.

انواع مختلف ژل

آموزش کاشت ناخن با ژل در 4 مرحله

همانند پودرهای کاشت ناخن، ژل ها نیز در رنگ های متنوعی در بازار موجود هستند. برخی از رنگ های ژل شامل نود، هلویی، صورتی، کلیر و سفید گچی هستند. در واقع، تنوع رنگی ژل های موجود در بازار به حدی زیاد است که حتی ژل هایی با رنگ های مختلف نیز در دسترس هستند.

 

انواع ژل های استفاده شده در کاشت ناخن

در کاشت ناخن، انواع مختلفی از ژل ها برای ایجاد شکل و طراحی مورد نظر استفاده می شود. پلی ژل، یکی از انواع محبوب ژل ها در این زمینه است که به صورت تیوپی و در رنگ های مختلف در بازار موجود است.

انواع ژل های استفاده شده در کاشت ناخن

در کاشت ناخن با استفاده از پلی ژل یا همان کاشت ناخن تیوپی، از قالب کاشت ناخن کمتر استفاده می شود و بیشتر از فرمر و تیپ برای ایجاد شکل و طرح مورد نظر استفاده می شود. همچنین، پلی ژل به دلیل روانیت بالا و قابلیت تغییر شکل آسان، برای ایجاد طرح های پیچیده و هنری نیز بسیار مناسب است.

در بازار، پلی ژل ها با رنگ های مختلفی مانند کریستالی، هلویی، نود، سفید، صورتی و… یافت می شوند که قابلیت ترکیب با یکدیگر را نیز دارند و می توان از آن ها برای ایجاد طرح های متنوع و جذاب استفاده کرد.

انواع ژل های استفاده شده در کاشت ناخن

 

کاشت ژله ای مناسب آب و هوای مرطوب می باشد و در ماطق آب و هوای خشک ایران خیلی کاربرد ندارد چون در آب و هوای خشک ترک میخورد.

 

ابزار لازم برای کاشت ناخن با ژل

ابزار لازم برای کاشت ناخن با ژل

برای آموزش کاشت ناخن با ژل، نیاز به استفاده از ابزارهای مختلفی دارید که با توجه به نوع کاشت، متفاوت می شوند.

با این حال، ابزارهای اصلی مورد نیاز در تمامی کاشت های با ژل شامل موارد زیر هستند:

  1. ژل
  2. قلم کار با ژل
  3. بیس کات
  4. تاپ شاین
  5. کلینزر
  6. پد کلینزر
  7. دستگاه یو وی

همه این ابزارها در فرآیند کاشت ناخن با ژل اهمیت دارند و برای رسیدن به نتیجه‌ای کامل و حرفه‌ای، باید از همه آن‌ها استفاده شود.

 

مراحل کاشت ژل

مراحل کاشت ژل

1. مواد ژل اصلی (مواد ژل کاور ژل یا همان تاپ شاین نیست) را به آرامی توسط قلم موی مخصوص بر روی سطح صدف ناخن گذاشته و سعی کنید هیچ گونه حبابی نداشته باشد.

2. ناخن را به مدت حدود دو دقیقه در دستگاه یو وی قرار دهید.

مرحله یک و دو را دو مرتبه دیگر انجام می دهیم. میتوانیم تا چهار مرتبه هم تکرار کنیم.

قبل از هر بار موادگذاری پرایمر را فراموش نکنید.

3.در آخر کاور ژل را روی آن میزنیم.

 

 کاشت ناخن ژل و قالب

اگر میخواهید در حرفه کاشت ناخن و آموزش آن وارد شوید باید بگویم که خیلی گسترده است در واقع کاشت ناخن هنر ظریفی است که نیازمند استعداد، علاقه، حوصله و ابتکار است. اما در واقع هنری است که واقعا جوهر یادگیری می خواهد و به نحوه و درستی آموزش مربی شما هم بستگی دارد.

کاشت ناخن با ژل و تیپ کاشت ناخن با ژل کاسه ای کاشت ناخن با ژل بیلدر

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.