کاشت ناخن تهران در سایت nakhonkar.ir

معرفی و لیست بهترین مرکز کاشت ناخن تهران -کاشت ناخن در تهرانپارس و شرق تهران -مراکز کاشت ناخن تهران--کاشت ناخن شرق تهران-کاشت ناخن شمال تهران -کاشت ناخن غرب تهران -ناخن کار عالی و حرفه ای در تهران-معرفی بهترین مراکز کاشت ناخن -سالن کاشت ناخن - متخصص کاشت ناخن در تهران -کاشت ناخن تهران پارس ادامه »

کاشت ناخن کرج-nakhonkar.ir

بهترین مرکز کاشت ناخن کرج -مراکز کاشت ناخن کرج-بهترین مراکز کاشت ناخن کرج--کاشت ناخن کرج -ناخن کار عالی - ناخن کار حرفه ای در کرج - معرفی بهترین مراکز کاشت ناخن کرج -سالن کاشت ناخن در کرج - متخصص کاشت ناخن در کرج nakhonkar.ir ادامه »

آموزشگاه های کاشت ناخن در تهران و کرج

لیست بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در شرق و غرب تهران ,آموزش کاشت ناخن در تهران و کرج ادامه »

 

ابداع کننده کاشت ناخن سواروسکی کیست؟

ابداع کننده کاشت ناخن سواروسکی کیست؟
ابداع کننده کاشت ناخن سواروسکی کیست؟
4.8 (96%) 5 به این پست امتیاز دهید[s]

جنی بوی (متولد حدود سال ۱۹۶۹) هنرمند ناخن و ناخن کار کامبوجی-آمریکایی است که به خاطر طرح‌های پر از الماسش شناخته می‌شود. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان تأثیرگذارترین ناخن کار سال انتخاب شد و به “ملکه برافراشتگی” شناخته می‌شود.

مشتریان جنی بوی

مشتریان او شامل عضو کارگردانی و ستاره‌های “Love & Hip Hop”، یعنی یاندی اسمیت و رپر کاردی بی هستند. طرح‌های او به بخشی از ظاهر شخصیت کاردی بی تبدیل شده است.

سختی های جنی بوی

جنی بوی در حدود سال ۱۹۷۰ در کمبوج متولد شد و یکی از نه فرزند خانواده‌ای چینی بود. در سن پنج سالگی، به دلیل براندازی حکومت خمر روژ، خانواده‌اش از کمبوج فرار کردند و پس از سال‌ها تلاش برای فرار از این دولت، به تایلند و سپس ویتنام پناهندگی گرفتند.

علاقمند شدن به کاشت ناخن

وقتی بوی چهارده ساله بود، همراه با مادر و برادرش به مونترال کانادا مهاجرت کرد. او در آنجا به کار در یک دفتر دندانپزشکی رفت. در سن بیست و دو سالگی با شوهرش ازدواج کرد و در دهه ۹۰ به برونکس نیویورک نقل مکان کردند. پس از تولدفرزند دومش، به دبیرستان زیبایی رفت و قصد داشت موهای افراد را آرایش کند، اما بعد از دیدن یک ناخن کار، به کار طراحی ناخن روی آورد.

 

نژاد پرستی

بعد از تجربه کار در یک سالن ناخن خواهر شوهرش، بخاطر عدم درآمد کافی، سالن خود را در برونکس به قیمت ۳۰۰۰ دلار فروخت و سالن دیگری در هارلم باز کرد. در این سالن او توسط مشتریان نژادپرست به شدت آزار دید.

 

ابداع طراحی ناخن با سوارسکی

ابداع کننده کاشت ناخن سواروسکی کیست؟

در سال ۲۰۰۰، در سالن هارلم و پس از طلاق از شوهرش، او با استفاده از الماس‌های سواروسکی روی ناخن‌های آکریلیک، طرحی را به نام “سبک امضایی” خود ایجاد کرد که الگوهای پیچیده‌ای را با استفاده از الماس‌ها روی ناخن‌ها ایجاد می‌کرد. او به طراحی ناخن‌هایی با شکل‌های “استیلتو، بادام و کوفین” متمرکز شده است که ممکن است تا سه ساعت زمان ببرد و هزینه آن حداکثر ۳۰۰ دلار باشد. از طول ناخن‌ها، ۱.۵ اینچ (۳.۸ سانتی‌متر) کوتاه‌ترین ناخنی است که او می‌پذیرد.

اولی مشتری هنرمند

طرح‌های بوی توجه یاندی اسمیت، عضو کارگردانی و ستاره‌ای از “Love & Hip Hop” را به خود جلب کرد و او را به عنوان مشتری خود پذیرفت. اسمیت به او کمک کرد تا یک صفحه اینستاگرام برای نمایش طرح‌هایش راه‌اندازی کند.

 

حمایت کاردی بی از کاشت ناخن جنی بوی

در سال ۲۰۱۲، کاردی بی، هنوز به عنوان یک استریپر در باشگاه Sioux’s شناخته شده بود، به عنوان مشتری به سالن هارلم جنی بوی آمد. بوی برای او ناخن‌های آکریلیک به طول ۲ تا ۴.۵ اینچ طراحی کرد. کاردی بی او را به عنوان “مادر دوم” خود معرفی کرده است. طرح بوی برای حضور کاردی بی در مراسم ۲۰۱۸ گرمی، به گفته کریستینا پارلا از NYCGo، “این نوع طراحی ناخن بعد از یک دوره کم‌ رنگی و فراموشی، دوباره به مد برگشته‌ است و محبوبیتش افزایش یافت”. طرح‌های بوی بخشی از ظاهر شناسنامه کاردی بی شده‌اند و در تبلیغاتی که او در سوپربول سال ۲۰۱۹ شرکت کرد، نیز به نمایش گذاشته شدند.

 

سایر تأثیرگذاران مد و زیبایی نیز به افزایش شهرت بوی کمک کرده‌اند. بوی با شرکت سواروسکی و با امضای خود از رنگ ناخن جنی سکرت همکاری می‌کند.

در سال ۲۰۲۰، بوی دو سالن ناخن، جنی اسپا در محله فوردهام برونکس و نیلز اون ۷ در هارلم و بیست نفر از کارکنان داشت.

یک دیدگاه درباره ابداع کننده کاشت ناخن سواروسکی کیست؟

  1. علی اصغر مونسان گفت:

    ممنون از مقاله خوبتون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.