کاشت ناخن تهران در سایت nakhonkar.ir

معرفی و لیست بهترین مرکز کاشت ناخن تهران -کاشت ناخن در تهرانپارس و شرق تهران -مراکز کاشت ناخن تهران--کاشت ناخن شرق تهران-کاشت ناخن شمال تهران -کاشت ناخن غرب تهران -ناخن کار عالی و حرفه ای در تهران-معرفی بهترین مراکز کاشت ناخن -سالن کاشت ناخن - متخصص کاشت ناخن در تهران -کاشت ناخن تهران پارس ادامه »

کاشت ناخن کرج-nakhonkar.ir

بهترین مرکز کاشت ناخن کرج -مراکز کاشت ناخن کرج-بهترین مراکز کاشت ناخن کرج--کاشت ناخن کرج -ناخن کار عالی - ناخن کار حرفه ای در کرج - معرفی بهترین مراکز کاشت ناخن کرج -سالن کاشت ناخن در کرج - متخصص کاشت ناخن در کرج nakhonkar.ir ادامه »

آموزشگاه های کاشت ناخن در تهران و کرج

لیست بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در شرق و غرب تهران ,آموزش کاشت ناخن در تهران و کرج ادامه »

 

آموزش کاشت ناخن به روش اکواریوم ( رایگان)

آموزش کاشت ناخن آکواریوم
آموزش کاشت ناخن به روش اکواریوم ( رایگان)
4.9 (97.5%) 8 به این پست امتیاز دهید[s]

آموزش تخصصی کاشت آکواریوم در سایت ناخن کار :

 

تیپ کاشت ناخن اکواریوم

کاشت اکواریوم، تیپ مخصوص به خودش را دارد . تیپ کاشت اکواریوم دو جداره است داخلش تو خالی است و بالای تیپ فضای باز داره که از اونجا دیزاین مون و میریزیم داخل  تیپ،در کاشت آکواریوم هم میتونیم از تیپ آماده استفاده کنیم و هم میتونیم خودمون تیپش رو درست کنیم.

مراحل انجام کاشت ناخن آکواریوم

دیزاین هامون هم باید خیلی ریز باشد حالا هر دیزاینی که دوست داریم میریزیم داخل آکواریوم مثلا اکلیل و ستاره های کوچک با روغن بچه بعد با پودر کلییر سر تیپ که باز اس را با مواد میبندید. تیپ آماده شده را از سر ناخن،  همونجایی که تیپ معمولی و واسه کاشت پودر میچسبوندیم از همونجا تیپ آکواریوم و میچسبانیم .

مراحل انجام کاشت ناخن آکواریوم

 

آموزش قدم به قدم کاشت آکواریوم

خط تیپ و با سوهان برقی محو میکنیم صدف ناخن هم که ضد قارچ و پرایمر زدیم مواد گذاری میکنیم پودرمون حتما باید پودر کلییر کریستال باشد. صدف را و که مواد گذاری کردیم در آخر یک لایه خیلی خیلی نازک مواد روی تیپ آکواریوم میکشیم بعد سوهان دورگیری میکشیم و در آخر پولیش و بافر.

آموزش قدم به قدم کاشت آکواریوم
برای  آموزش و خدمات حرفه ای و تخصصی کاشت ناخن بر روی بنر های آموزشی کنار سایت کلیک کنید

یک دیدگاه درباره آموزش کاشت ناخن به روش اکواریوم ( رایگان)

  1. ناشناس گفت:

    از اینترنت

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.