کاشت ناخن تهران در سایت nakhonkar.ir

معرفی و لیست بهترین مرکز کاشت ناخن تهران -کاشت ناخن در تهرانپارس و شرق تهران -مراکز کاشت ناخن تهران--کاشت ناخن شرق تهران-کاشت ناخن شمال تهران -کاشت ناخن غرب تهران -ناخن کار عالی و حرفه ای در تهران-معرفی بهترین مراکز کاشت ناخن -سالن کاشت ناخن - متخصص کاشت ناخن در تهران -کاشت ناخن تهران پارس ادامه »

کاشت ناخن کرج-nakhonkar.ir

بهترین مرکز کاشت ناخن کرج -مراکز کاشت ناخن کرج-بهترین مراکز کاشت ناخن کرج--کاشت ناخن کرج -ناخن کار عالی - ناخن کار حرفه ای در کرج - معرفی بهترین مراکز کاشت ناخن کرج -سالن کاشت ناخن در کرج - متخصص کاشت ناخن در کرج nakhonkar.ir ادامه »

آموزشگاه های کاشت ناخن در تهران و کرج

لیست بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در شرق و غرب تهران ,آموزش کاشت ناخن در تهران و کرج ادامه »

 

قیمت و هزینه آموزش کاشت ناخن کرج

قیمت کاشت ناخن
این پست چقدر مفید بود؟؟

هزینه و قیمت های کاشت ناخن  تقریبا در همه جا یکی شده  بیشتر از 100 هزار تومان بالتر نرفته . البته این قیمت  رو در اردیبهشت 95 در آورده ام .  لیست قیمت یکی از هماران رو در تهران برایتان در زیر گذاشته ام و قیمت ها تا این حدودهاست .

همچنین همانطور که می دانید هر استادکاری با توجه به نوع کاشت و میزان ظرافت کاشت قیمت خود را تعیین می کند و علت متفاوت بودن  قیمتها همین است. البته همیشه هم هستند کسانی که قیمت بالا دارند اما نوع کاشتان اصلا مناسب و مستحکم نیست. اما در حالت کلی به کاشت با قیمت پایین همیشه باید شک کرد آن هم با وجود مواد کاشت نامرغوب فراوان در بازار.

لیست قیمت خدمات کاشت ناخن  در  تهران بر اساس قیمت چند تا همکار کاشت ناخن

 کاشت پودر + پک شخصی و طراحی رایگان : ۹۰,۰۰۰ تومان الی 100 هزار تومان

 کاور + پک شخصی و طراحی رایگان : ۷۰,۰۰۰ تومان الی 80 هزار تومان

 مانیکور، پدیکور + پک شخصی: ۲۰,۰۰۰ تومان

 ترمیم : ۳۰,۰۰۰ تومان

 کاشت پا + پک شخصی: ۲۵,۰۰۰ تومان

 انواع طراحی های حرفه ای از: ۱۰,۰۰۰ تومان

آموزش کاشت ناخن

مرکز کاشت ناخن

البته ناخن کار ها باید در باب قیمتهای کاشت و آموزش کاشت هم انصاف و تعادل را رعایت را رعایت کنند .و با توجه به نوع کاشت و آموزش کاشت ناخن و همچنین میزان رضایت مشتری و مدت زمان وقتی که صرف می شود.7700000 بصورت توافقی با مشتری بر سر قیمت راه بیاند نا یه نوعی مشتری هم راضی شود در واقع همیشه حق با مشتری هست .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.