کاشت ناخن تهران در سایت nakhonkar.ir

معرفی و لیست بهترین مرکز کاشت ناخن تهران -کاشت ناخن در تهرانپارس و شرق تهران -مراکز کاشت ناخن تهران--کاشت ناخن شرق تهران-کاشت ناخن شمال تهران -کاشت ناخن غرب تهران -ناخن کار عالی و حرفه ای در تهران-معرفی بهترین مراکز کاشت ناخن -سالن کاشت ناخن - متخصص کاشت ناخن در تهران -کاشت ناخن تهران پارس ادامه »

کاشت ناخن کرج-nakhonkar.ir

بهترین مرکز کاشت ناخن کرج -مراکز کاشت ناخن کرج-بهترین مراکز کاشت ناخن کرج--کاشت ناخن کرج -ناخن کار عالی - ناخن کار حرفه ای در کرج - معرفی بهترین مراکز کاشت ناخن کرج -سالن کاشت ناخن در کرج - متخصص کاشت ناخن در کرج nakhonkar.ir ادامه »

آموزشگاه های کاشت ناخن در تهران و کرج

لیست بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در شرق و غرب تهران ,آموزش کاشت ناخن در تهران و کرج ادامه »

 

جلوگیری از لب پر شدن لاک ناخن

ماندگاری لاک ناخن
جلوگیری از لب پر شدن لاک ناخن
3.3 (65%) 4 به این پست امتیاز دهید[s]

🗝مواردی که باعث لب پر شدن لاک ناخن می شوند چه هستند ؟

لب پر شدن لاک ناخن جلوگیری کنید

ماندگاری لاک ناخن خود را بیشتر بکنید

🔑 اگر این سوال زیاد به ذهن شما می رسد : من که همین دیروز لاک ناخن زدم پس چرا لاک هایم لب پر شده ؟

… درست آمده اید . ما پاسخ این سوال را برای شما آماده کرده ایم . برخی از آن موارد بسیار واضح و برخی دیگر شما را سورپرایز می کند .

 

🔖جویدن ناخن :

این عادت علاوه بر داشتن ظاهری ناخوشایند برای خودتان به راحتی می تواند ظاهری ناخوشایند نیز برای ناخن های شما ایجاد کند . اگر شما ناخن های خود را می جوید حتما از یک لاک تلخ ضد جویدن ناخن بر روی لاک خود استفاده کنید .

 

🔖عطر :

این بطری کوچک خوش بو دارای موادی است که در پاک کننده های لاک نیز کاربرد دارد . پس مطمئن شوید که آن را حتی نزدیک انگشتان خود اسپری نمی کنید.

 

🔖اسپری مو :

اسپری مو نیز مانند عطر حاوی مواد پاک کننده لاک ناخن است . مراقب ماندگاری لاک ناخن باشید که با ناخن هایی که هنوز لاک آن خشک نشده از آن استفاده نکنید .

 

🔖مواد شوینده :

از دستکش های پلاستیکی خود برای دکور آشپزخانه استفاده نکنید بلکه حتما به هنگام کار با هر نوع شوینده ای از آنها استفاده کنید .

 

🔖نور خورشید :

درست است که نور خورشید برای سلامتی پوست و ناخن لازم است اما اشعه شدید آن می تواند برای لاک ناخن شما مضر باشد و رنگ آن را از بین ببرد.

 

🔖گردگیری :

گردگیری خانه یا محل کار حتی اگر بدون استفاده از شیشه شور و یا لکه بر باشد نیز می تواند به لاک ناخن آسیب برساند .

 

🔖حمام :

موقع حمام گرفتن ، علاوه بر شوینده های موجود در شامپو و صابون، آب جذب شده از بستر ناخن نیز می تواند لاک را از ناخن شما جدا کند.

 

🔖 لاک خیس / لاک خشک نشده :

حتی اگر لاک شما کاملا خشک شده و شما برای دوام بیشتر آن  از یک لایه دیگر استفاده کنید و قبل از خشک شدن لایه دوم  ناخن تان به جایی بخورد ، رنگ لاک ناخن تان آسیب می بیند .

 

🔖تاپ کت به ناخن تان بزنید:

تاپ کت یک لایه نازک لاک بیرنگ است که باعث ماندگاری بیشتر لاک ناخن می شود. بهتر است هر روز، یک لایه تاپ کت روی طراحی و مانیکور ناخن تان بزنید تا دیگر ناخن تان لب پر نشود.

 

🔖 لایه لاک روی ناخن نازک باشد:

لایه لاک را که روی ناخن می زنید، نازک باشد. لایه نازک لاک هم زودتر خشک شود و هم دوام بیشتری روی ناخن دارد. مثلا 4 لایه لاک نازک، خیلی بهتر از 2 لایه لاک ضخیم و گوشتی زدن است.

 

🔖لاک ناخن باکیفیت و خوب بخرید:

درست ایت لاک باکیفیت و مرغوب کمی گرانتر باشد، ولی لاک با کیفیت باعث ماندگاری بیشتر لاک روی ناخن میشود و شما مجبور نمیشوید زمان استفاده از لاک را کمتر بکنید باعث میشود دیر به دیر از لاک استفاده کنید.

 

🔖 لاک معمولی نزنید:

لاک های معمولی سریع خشک میشوند و راحت هم پاک میشوند . پس از لاک های معمولی انتظار زیادی نداشته باشید.

 

🔖 استفاده از لاک ژل به جای لاک معمولی:

ژل ها زیر نور طبیعی خشک نمی شوند . برای خشک شدن لاک ژل ها بایستی از دستگاه LED وUV استفاده کرد. لاک ژل به نسل جدیدی از لاک ها گفته میشود که تا چند هفته روی ناخن ها دوام می آورد و درخشندگی خودش را حفظ میکند . این مدل لاک ها خیلی دیر لَب پَر میشوند و به همین علت محبوبیت زیادی دارند.

 

💎امیدواریم خواندن این مطلب برای دوام بیشتر لاک شما کمک خوبی باشد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.