کاشت ناخن تهران در سایت nakhonkar.ir

معرفی و لیست بهترین مرکز کاشت ناخن تهران -کاشت ناخن در تهرانپارس و شرق تهران -مراکز کاشت ناخن تهران--کاشت ناخن شرق تهران-کاشت ناخن شمال تهران -کاشت ناخن غرب تهران -ناخن کار عالی و حرفه ای در تهران-معرفی بهترین مراکز کاشت ناخن -سالن کاشت ناخن - متخصص کاشت ناخن در تهران -کاشت ناخن تهران پارس ادامه »

کاشت ناخن کرج-nakhonkar.ir

بهترین مرکز کاشت ناخن کرج -مراکز کاشت ناخن کرج-بهترین مراکز کاشت ناخن کرج--کاشت ناخن کرج -ناخن کار عالی - ناخن کار حرفه ای در کرج - معرفی بهترین مراکز کاشت ناخن کرج -سالن کاشت ناخن در کرج - متخصص کاشت ناخن در کرج nakhonkar.ir ادامه »

آموزشگاه های کاشت ناخن در تهران و کرج

لیست بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در شرق و غرب تهران ,آموزش کاشت ناخن در تهران و کرج ادامه »

 

4 تا از بهترین مرکز کاشت ناخن در تهران

9 تا از بهترین مرکز کاشت ناخن در تهران
4 تا از بهترین مرکز کاشت ناخن در تهران
5 (100%) 6 به این پست امتیاز دهید[s]

بهترین مرکز کاشت ناخن در تهران

کاشت ناخن یکی از حرفه های حساس آرایشگری زنانه است که باید در انتخاب بهترین مرکز کاشت ناخن در تهران حساسیت زیادی به خرج دهید. کاشت ناخن بد و غیر حرفه ای عواقبی را در پی دارد که بعضی از خانم ها آن را سرسری میگیرند. کنده شدن کاشت ناخن یکی از مشکلاتی است که به دلیل غیر حرفه ای بودن بعضی از ناخن کار ها است . قارچ کاشت ناخن که به آن عفونت قارچی هم گفته میشود نشانه عدم کاشت نامناسب و غیر حرفه ای و مبتدی بودن ناخنکار را نشان میدهد. مدت زمان طولانی کاشت، دیزاین نامناسب و بی سلیقه گی کاشت هم نشانه های متخصص نبودن ناخنکار و مرکز نامناسب ناخن برای انجام خدمات ناخن است .

 

 کاشت ناخن چند نوع است؟

انواع کاشت ناخن

کاشت ناخن در انواع مختلف یا در متد های مختلفی که در مطالب قبلی گفته شده انجام میشود . ولی معروفترین و بهترین متد کاشت ناخن پودری و ژله ای است . در این میان تکنیک های دیگری هم برای کاشت ناخن اضافه شده است ولی در هر حال این متد ها، کاشت پایه میباشند و هر تکنیک جدید ناخن از این کاشت پایه شروع میشود. کاشت لمینت، کاشت ژلیش، کاشت بی بی بومر، کاشت فرمر، کاشت فرنچ  و گلس استند گلس و کاور ناخن و … لازم به ذکر است بیشتر تکنیک یا کاشتها بر پایه کاشت پودری یا اکرولیک است.

 

قیمت کاشت ناخن در تهران چقدر است؟

قیمت کاشت ناخن

تعیین قیمت کاشت ناخن یه مقدار پیچیده است کاشت ناخن با متد های مختلف قیمت های مختلفی دارد حتی یک دیزاین پیشرفته با دیزاین معمولی کاشت ناخن دارای قیمت های متفاوتی است. موادی که برای کاشت استفاده میشود و حرفه ای بودن و سابقه ناخن کار یکی از عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت کاشت ناخن است. سالن خوب و شیک و مجهز نسبت به سالن یا آرایشگاه معمولی دارای قیمت خدمات بالاتری است . کاشت ناخن در مناطق های مختلف تهران قیمت های متفاوتی دارد . چون تعرفه ای از طرف اتحادیه برای کاشت ناخن تعیین نشده است قیمت ها تقریبا سلیقه ای است. البته این مورد در دیگر خدمات آرایشگری مانند رنگ و کوتاهی و … هم صدق میکند با وجود اینکه قیمت از طرف اتحادیه تعیین شده است. ولی یک سالن معتبر که به عنوان بهترین مرکز کاشت ناخن در تهران یا در منطقه ای خاص در تهران شناخته شده است قطعا ناخن کار حرفه ای استخدام میکند و قیمت های عرف بازار را دارد .

 

4 تا از بهترین مرکز کاشت ناخن در تهران

 

  • آموزش و خدمات ناخن سیمای ماندگار صادقیه

مدیریت: سرکار خانم جعفریانی

تلفن همراه: ۰۹۱۲۴۴۷۶۲۷۴     تلفن ثابت: ۴۴۹۵۳۸۲۱-۰۲۱

آدرس ما : غرب تهران – صادقیه – ابتدای آیت الله کاشانی – پشت بیمارستان ابن سینا – خیابان اعتمادیان – جنب دبستان شکوفه های انقلاب – پلاک ۲۷- واحد۱۲- زنگ۱۲- طبقه 3


  • مرکز کاشت ناخن سیمای درخشنده ستارخان

مدیریت : سرکار خانم درخشنده

تلفن های تماس :  ۶۶۵۱۰۱۶۶-۰۲۱      ۱۹۴۸-۵۳۰-۰۹۱۲

آدرس : غرب تهران – خیابان ستارخان – داخل خیابان شادمهر (شادمان) – نرسیده به ۴ راه خوشرو (نصرت) – سمت چپ – پلاک ۲۳۳


  • مرکز کاشت ناخن مروارید پیروزی

مدیریت : سرکار خانم مهتاب (این مرکز غیر فعال است)

تلفن های تماس

آدرس : شرق تهران -خیابان پیروزی – روبروی خیابان پنجم نیروی هوایی – روبروی متروی نیرو هوایی – روبروی مرکز خریدنسیم


  • مرکز کاشت ناخن نگین بیات نارمک

آدرس : شرق تهران، نارمک، میدان هفت حوض، کوچه امام زمان، پاساژ آریامن (پاساژ طلافروشها)، مرکز آموزش ناخن نگین

بهترین مرکز کاشت ناخن در تهران

 

بهترین مرکز کاشت ناخن در تهران

بهترین مرکز کاشت ناخن در تهران

بهترین مرکز کاشت ناخن در تهران

بهترین مرکز کاشت ناخن در تهران

 

لیست قیمت خدمات کاشت ناخن در تهران

 ترمیم و ژلیش  160.000 تومان
 کاشت و ژلیش  190.000 تومان
 مانیکور و ژلیش  80.000 تومان
 پدیکور و ژلیش   80.000 تومان
 لمینیت   110.000 تومان
 کاشت پلی ژل   300.000 تومان
 ترمیم پلی ژل   200.000 تومان
 پدیکور کفسابی   170.000 تومان

 

 

علت شکستن ناخن کاشت شده از گوشه ها

عکس کاشت ناخن اکلیلی و تیره

من گوشه ناخن هام مدام میشکند ناخون هام نوک تیز هستند و همیشه کناره هاش دندونه دندونه میشود هر چی هم به ناخن کارم میگم اینجوری میشود نمیتواند کاری بکند منم حساس هستم و همه اش لای موهام گیر میکند کلافه شدم تصمیم گرفتم کاشتم را در بیارم کمکم کنید من ناخن امو دوست دارم.
به ناخن کارتون بفرمایید که لبه های ناخن تان را بیشتر مواد بزارند که این مشکل براتون پیش نیاد خودتون هم بیشتر مراقب ش باشید و از ناخنتون استفاده ابزاری نکنید حتما حل خواهد شد.

 

علت کثیف شدن زیر کاشت ناخن

علت کثیف شدن زیر کاشت ناخن

من ناخن هام را کاشت کردم ولی همیشه زیرش کاشت کثیف میشود مواد غذایی و از این موارد زیر کاشت گیر میکند چیکار کنم؟

1-شما حتما در حین کار منزل از دستکش استفاده کنید.
2-اینکه یک مسواک کوچک تهیه کنید و اون را مختص  ناخن هاتون بزارید در هر استحمام قبل اینکه از حمام بیرون بیاید روی مسواک خمیر دندان بریزید و زیر ناخن هاتون رو بشورید با اون بعد از حمام دست ها و زیر ناخن تون رو کرم مرطوب کننده بزنید.

 

 

علت قارچی شدن ناخن

چند وقتی هست که مراجعینی دارم که با وجود اینکه روی ناخن های پاشون کاشت ندارند .اما سطح ناخن شان دچار قارچ حاد شده …
یکی از اصلی ترین عواملش نپوشیدن جوراب هست مخصوصا حالا که در فصل سرما هستیم  و از انواع بوت ها و کفش های گرم استفاده میکنیم.
وقتی که شما کفش رو بدون جوراب میپوشید محیط گرم و مرطوب داخل اون بستر خوبی برای به وجود اومدن انواع قارچ ها چه در سطح ناخن و چه در لای انگشتان پا میشه.
لطفا حتما از جوراب استفاده کنید و ماهی یکبار برای پدیکور به متخصص مراجعه کنید و هر از چند گاهی 1 هفته تا 10 روز از لاک روی ناخن ما استفاده نکنید تا نور و هوا بهش برسد.

 

مرکز کاشت ناخن تهرانپارس مرکز کاشت ناخن نارمک تهران مرکز کاشت ناخن آریا شهر تهران مرکز کاشت ناخن پیروزی شرق تهران

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.