کاشت ناخن تهران در سایت nakhonkar.ir

معرفی و لیست بهترین مرکز کاشت ناخن تهران -کاشت ناخن در تهرانپارس و شرق تهران -مراکز کاشت ناخن تهران--کاشت ناخن شرق تهران-کاشت ناخن شمال تهران -کاشت ناخن غرب تهران -ناخن کار عالی و حرفه ای در تهران-معرفی بهترین مراکز کاشت ناخن -سالن کاشت ناخن - متخصص کاشت ناخن در تهران -کاشت ناخن تهران پارس ادامه »

کاشت ناخن کرج-nakhonkar.ir

بهترین مرکز کاشت ناخن کرج -مراکز کاشت ناخن کرج-بهترین مراکز کاشت ناخن کرج--کاشت ناخن کرج -ناخن کار عالی - ناخن کار حرفه ای در کرج - معرفی بهترین مراکز کاشت ناخن کرج -سالن کاشت ناخن در کرج - متخصص کاشت ناخن در کرج nakhonkar.ir ادامه »

آموزشگاه های کاشت ناخن در تهران و کرج

لیست بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در شرق و غرب تهران ,آموزش کاشت ناخن در تهران و کرج ادامه »

 

معرفی مدلاین پول، یکی از مشهورترین و خلاق‌ترین ناخن کاران جهان

مدلاین پول (Madeline Poole) یکی از مشهورترین ناخن کاران جهان
این پست چقدر مفید بود؟؟

مدلاین پول (Madeline Poole) یکی از مشهورترین ناخن کاران جهان است. او با برندهای معروفی همچون Chanel، Prada و Dior همکاری کرده است و طرح‌هایش در مجلات معتبری مانند Vogue و Harper’s Bazaar منتشر شده است. با بیش از 10 سال تجربه در حوزه طراحی ناخن، او به عنوان یکی از متخصصین برجسته ناخن در صنعت زیبایی شناخته می‌شود.

طراحی‌های مدلاین پول شامل طرح‌های متفاوتی مانند گل، شکلات، عنکبوت و حتی تصاویر شخصیت‌های کارتونی هستند. او با استفاده از مواد مختلفی مانند ژل، آکریلیک، پودر و مایع برای طراحی و کاشت ناخن استفاده می‌کند و همچنین از جواهرات و سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی برای تزئین ناخن‌هایش استفاده می‌کند. طراحی‌های او به دلیل خلاقیت و دقت در جزئیات، شناخته شده‌اند و او به عنوان یکی از ناخن کاران خلاق و متفاوت در صنعت زیبایی شناخته می‌شود.

مدلاین پول همچنین به مراقبت از ناخن و پوست دست توجه دارد و به مشتریان خود راهنمایی می‌دهد که چگونه به ناخن‌هایشان مراقبت کنند و به پوست دست خود مراقبت کنند. با توجه به تجربه و مهارت بالایش، او به عنوان یکی از متخصصان پزشکی ناخن شناخته می‌شود و با استفاده از تکنیک‌های مختلفی، مشکلات ناخن و پوست دست مشتریان‌اش را حل می‌کند.

مدلاین پول همچنین به عنوان سفیر برند سبک زندگی روشن و پوشیدنی Mansur Gavriel فعالیت می‌کند و به توسعه محصولاتی که به مراقبت از ناخن و پوست دست کمک می‌کنند، می‌پردازد. او به دلیل تجربه و مهارت بالایش، به عنوان یکی از متخصصین برجسته ناخن در صنعت زیبایی شناخته می‌شود و به عنوان یکی از ناخن کاران برجسته و خلاق در صنعت زیبایی توجه و تحسین بسیاری را به خود جلب کرده است.

ناخن کاران مشهور دنیا

 

مدلاین پول در باره خودش چه میگوید؟

سال های قبل از شروع حرفه کاشت ناخن من هیچ وقت ناخن های خود را لاک نمیزدم و  نمی‌دانستم که در این کار خوب هستم چون در واقع یک نقاش بودم و با نقاشی کوچک و بازسازی نقاشی سر و کار داشتم. مادرم نقاشی دیواری و رنگ‌آمیزی مبلمان را انجام می‌داد، بنابراین من در طول رشد سنی و کار ، یادگیری تکنیک‌های مختلفی را کسب کردم که می‌توانستم در طراحی ناخن از آن‌ها استفاده کنم.

کاشت و طراحی ناخن در کل، همان چیزی است که در نقاشی انجام می‌دهید، فقط سطحی که کار میکنید متفاوت است. بسیاری از طراحان ناخن فقط باطرح ها و  رنگ‌های ساده صدف ناخن را می‌پوشانند که من هم از طرح های ساده لذت می‌برم .

من انواع آرایش صورت زا در چهره خود دارم، اما چیزی که بیشترین توجه من را به خود جلب می‌کند سایه چشم است: رنگ سایه چشم من رنگی است که از مخلوط کردن نارنجی و قهوه‌ای به دست می‌آید. من همیشه سایه چشم قهوه‌ای-نارنجی را استفاده می‌کردم، اما هیچ‌وقت رنگ مناسب را پیدا نمی‌کردم. یک روز به فروشگاه MAC رفتم و دو رنگ سفارشی، نارنجی و Antiqued را خریدم تا آن‌ها را با هم ترکیب کنم. چشمان سبز دارم و این رنگ‌های نارنجی-قهوه‌ای به دلیل مخالفت رنگ با چشمان سبز، رنگ مناسبی است. علاوه بر این، چشمانم کوچک هستند و این رنگ تنها چیزی است که باعث بزرگتر به نظر آمدن آن‌ها می‌شود.

از مداد ابروی Tom Ford رنگ Espresso و ریمل شفاف برای ابروهایم استفاده می‌کنم. گاهی اوقات هم برای تیره کردن و ست کردن ابروهایم از رژگونه شفاف استفاده می‌کنم. برای براق کردن لب هایم، معمولا از رژ لب بنفش‌رنگ YSL به نام Exquisite Plum استفاده می‌کنم و همچنین ریمل برند YSL نوع ضد آب آن را هم دوست دارم.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.